marți, 28 februarie 2012

VITERBO/ Italianul care a incendiat casa unei românce de 50 de ani: “O iubeam în secret”

VITERBO/ Italianul care a incendiat casa unei românce de 50 de ani: “O iubeam în secret”:


Un italian de 48 de ani, G.B., a dat foc, luni dimineaţa, unei case din localitatea Bassano Romano, lângă Viterbo, unde locuia o româncă de 50 de ani, de care bărbatul era îndrăgostit.



Italianul, disperat că femeia nu avea aceleaşi sentimente faţă de el, a hotărât să-i atragă atenţia într-un mod cu totul ieşit din comun. “Da, am dat eu foc casei, m-am îndrăgostit de ea. Am turnat benzină peste un rucsac, apoi am dat foc”- a recunoscut bărbatul, care s-a predat poliţiştilor azi dimineaţă.





Foto: Cronacalive.it



Focul a izbucnit în jurul orei 5 dimineaţa, iar flăcările au cuprins rapid edificiul, situat în centrul istoric al localităţii. După câteva minute, a avut loc o explozie puternică, iar incendiul s-a extins. Românca de 50 de ani de care bărbatul se îndrăgostise locuia la etajul doi al clădirii şi a fost surprinsă de incendiu în timp ce dormea.



“Doar datorită prezenţei de spirit a vecinului de apartament al femeii, episodul nu s-a transformat într-o tragedie”, au declarat carabinierii, sosiţi la faţa locului. Vecinul a reuşit să stingă focul, în circa jumătate de oră, folosind mai multe găleţi cu apă. Femeia, disperată, era gata să se arunce de la fereastră,

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu