marți, 21 februarie 2012

Viaţă de animatoare în night-club (I): “Căutam distracţie, până am fost violată… de ...

Viaţă de animatoare în night-club (I): “Căutam distracţie, până am fost violată… de ...:


Sabrina este o româncă de 34 de ani. Lucrează ca animatoare în cluburi de noapte şi a acceptat să ne povestească viaţa ei. A trecut prin perioade cu adevărat urâte. Acum nu mai suferă când povesteşte şi nu îi e ruşine de trecut, pentru că viaţa ei a ajuns la o situaţie de echilibru.



Sabrina, cum ai ajuns în Italia?



«În 2001 am cumpărat un carnet de student, pentru o excursie pe Coasta de Azur. Pe atunci erau încă lirele şi se pleca cu viză. Am luat trenul până la Veneţia, apoi am luat altul către Perugia. Pe Coasta de Azur n-am mai ajuns. M-am oprit la două prietene românce în Italia. Nu plecasem din cauza sărăciei din România. Aveam de toate, dar voiam doar să mă distrez. Prietenele mele lucrau într-un night, într-un oraş mic, aşa am ajuns s-o fac şi eu. Aveam chef să experimentez lucruri noi, aventuri.»



Ai început să te prostituezi?



«Nu. Se făceau şi privé-uri, dar eu nu eram chiar aşa ahtiată după bani. Oricum, câştigam destul de bine doar stând la taclale cu clienţii şi îmbiindu-i să comande cât mai mult de băut. O consumaţie costa 12-30 de euro, o

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu