luni, 27 februarie 2012

De la şcoala de poliţie în România, pe trotuar în Italia

De la şcoala de poliţie în România, pe trotuar în Italia:


O prostituată româncă de 22 de ani, jefuită de un client împreună cu un complice, i-a ajutat pe poliţiştii care anchetau cazul să-i prindă pe făptaşi. Uimiţi de detaliile furnizate de victimă, oamenii legii au descoperit că tânăra făcuse şcoala de poliţie în România. Mai mult, şi tatăl fetei a fost tot poliţist. După ce cazul a fost prezentat în presa locală, tânăra a primit mai multe oferte de muncă.



A lucrat ca „badante” pentru 500 de euro pe lună



Paula- iată numele româncei, a ajuns în Italia în 2011, la Poggiomarino. A lucrat ca „badante”, apoi într-un bar, apoi a fost chelneriţă într-un restaurant. „Trebuia să trimit bani în România, fratelui meu care este bolnav. Am lucrat ca menajeră zi şi noapte, nu am reuşit să primesc mai mult de 500 de euro. 250 de euro mă costă chiria, nu-mi mai rămânea nimic pentru a trimite în ţară”, s-a justificat românca, într-un interviu acordat ziarului „Il Mattino”.



Pentru a cîştiga mai mulţi bani, tânăra a ajuns să facă trotuarul. Se prostitua de mai multe săptămâni pe una din străzile localităţii Terzigno, în regiunea Campania.



Jefuită de clienţi



Într-o seară, s-a îndepărtat în maşină cu unul din clienţi, într-o

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu