luni, 27 februarie 2012

Fotbalist român, jefuit în Bulgaria

Fotbalist român, jefuit în Bulgaria:

Georgian Păun, fotbalist împrumutat de Dinamo la ŢSKA Sofia, a fost protagonistul unei întâmplări nefericite: a rămas fără bani şi fără haine după ce bagajul său a dispărut din hotelul în care era cazat în capitala Bulgariei.


Georgian Păun a avut parte de un eveniment nefericit la Sofia, fiind jefuit la hotelul la care era cazat. Conform gsp.ro, sâmbătă, 18 februarie, ŢSKA a plecat într-un turneu de pregătire în Libia, iar mijlocaşul de 26 de ani şi-a lăsat bagajul în hotelul Vitoşa Park din Sofia. Când s-a întors, bagajul său dispăruse.


"I-am întrebat pe cei de la hotel dacă îmi pot lăsa bagajul acolo, pentru că aveam multe haine în el, şi mi-au spus că nu e nici o problemă. Când m-am întors, nimeni nu mai ştia nimic de el! Am urmărit cu ofiţerul de securitate casetele cu înregistrările camerelor de luat vederi şi se vede cum personalul hotelului mi-a luat geanta, a dus-o la recepţie, apoi nimeni nu mai ştie nimic! Aveam vreo cinci perechi de blugi, cămăşi, bluze, geaca de piele şi bani, iar vreo două zile am fost nevoit să stau îmbrăcat doar în treningul de la club!", a povestit Păun.


Mijlocaşul

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu