miercuri, 22 februarie 2012

Kristina Cepraga a cucerit Italia: “Regret că nu am plecat din România de mai multă vreme”

Kristina Cepraga a cucerit Italia: “Regret că nu am plecat din România de mai multă vreme”:

Actriţa Kristina Cepraga a ales să plece în Italia în urmă cu câţiva ani, pentru a-şi construi o carieră în teatru şi film. Şi a reuşit. Îşi trăieşte visul, la Roma, unde în urmă cu câţiva ani a luat cursuri de limba italiană şi de actorie.


Kristina Cepraga spune că, până acum, cea mai mare victorie a ei ca actriţă este faptul că a jucat teatru în Italia, într-o limbă pe care nu a studiat-o academic. Dar, tocmai această victorie atrage după sine şi un mare regret: “Probabil că mi-aş fi dorit să plec mai demult în Italia, probabil că mi-aş fi dorit să fi încep mai devreme cu filmul în România şi să câştig aceşti ani în care eu am muncit să dispar şi să reapar cu ceea ce îmi doresc să fac”.


Poveste de succes în Italia


“Eu am terminat actorie acum nouă ani, la clasa Cornel Todea Victor Moldovan”, a spus Kristina Cepraga. Pentru că în România industria îi oferea prea puţine oportunităţi, actriţa s-a hotărât să plece în străinătate, unde să urmeze o şcoală de profil. Astfel, Kristina Cepraga a ajuns la Roma, unde a luat cursuri de

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu