joi, 23 februarie 2012

Braşoveanca Sabina Radu, fotbalistă de serie “A” în Italia: “Visez să joc în ...

Braşoveanca Sabina Radu, fotbalistă de serie “A” în Italia: “Visez să joc în ...:


Sabina Adelaide Radu are 22 de ani şi s-a născut la Braşov. În prezent locuieşte la Salerno, în provincia Campania. Joacă într-o echipă femini de fotbal din serie A de la Napoli, pe postul de portar. 



A ajuns în Italia când avea patru ani, fiind crescută de bunici pentru o scurtă perioadă, datorită faptului că părinţii plecaseră înainte. “În Italia locuiesc de mai bine  de 18 ani. Eram foarte mică atunci când am ajuns. Părinţii mei plecaseră în Italia imediat după Revoluţie, în 1990, iar eu am rămas cu bunicii, care au avut mare grijă de mine. Când situaţia părinţilor a devenit stabilă am ajuns şi eu. În acele vremuri Italia era văzută ca o America a Europei.”



Italia, “America Europei”



De mică a simţit tensiunile create de statutul de extracomunitar: “Am terminat al doilea an de liceu, apoi am căutat să lucrez, să- mi caut ocupaţie şi să fiu independentă. Faptul că eram “extracomunitară” mi-a creat de mică tot felul de probleme. Înscrierea mea la şcoală, de exemplu, a fost o mare problemă. Datorită părinţilor mei şi cunoştinţelor pe carunde am avut posibilitatea să intru în contact cu străini pasionaţi de fotbal. De atunci a început să îmi

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu