marți, 15 ianuarie 2013

ULUITOR. O șoferiță s-a RĂTĂCIT 2.800 de km. GPS-ul a făcut-o să traverseze inutil toată EUROPA - Panorama > EVZ.ro

ULUITOR. O șoferiță s-a RĂTĂCIT 2.800 de km. GPS-ul a făcut-o să traverseze inutil toată EUROPA - Panorama > EVZ.ro: "„Am văzut diverse semne de circulație, prima dată în franceză, apoi în germană – Cologne, Aachen, Frankfurt. Dar nu mi-am pus nicio întrebare, eram foarte concentrată la drum, să merg mai departe”, a declarat belgianca, citată de DailyMail.

Poliția crede că a trecut prin Franța, Germania, Austria și Slovenia până să ajungă în Croația. Polițiștii au început să o caute, după ce reclamase dispariția sa fiul ei. În cele din urmă, aceasta a sunat acasă și a spus că a ajuns în Zagreb. „Nu am realizat că ar fi ceva în neregulă decât atunci când am ajuns în Zagreb”, a declarat femeia"

'via Blog this'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu