joi, 17 ianuarie 2013

“Au tăbărât patru cu pumnii pe mine”- Revelion de neuitat în Sicilia

“Au tăbărât patru cu pumnii pe mine”- Revelion de neuitat în Sicilia:

Elena Andrei m-a sunat după sărbători. Nu doar pentru a-mi ura An Nou cu bucurie ci pentru a-mi povesti cum a petrecut ea revelionul în Sicilia! De neuitat!
«Sunt văduvă de foarte mulţi ani şi lucrând în Italia mi-am permis să fac prietenie cu un bărbat italian. Mai mult să nu fiu singură. Am mai mult de şase ani de când... să zicem că stăm împreună. Nu profit de el, pentru că nu-mi stă în caracter. Lucrez ca badante zi şi noapte, iar atunci când sunt liberă am unde mă duce, iar când locul de muncă este greu, mai stau acasă o săptamână, două şi iar o iau de la capăt. Deci relaţia mea îmi asigura stabilitatea. Când mă întorc din ţară este cineva care mă aşteaptă. Şi pentru asta pot să-i mulţumesc bunului Dumnezeu.
În ziua de 31 decembrie 2012 am fost invitaţi la o aniversare a unui nepot care sta la Biancavilla, în provincia de Catania. Plecăm de duminică, să

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu