miercuri, 25 ianuarie 2012

INCOGNITO Am fost într-un autocar cu militari supăraţi: "Nu mai strigaţi că v-a scăzut pensia la 2.000 de lei, că ne urăsc civilii!" | Romania Libera

INCOGNITO Am fost într-un autocar cu militari supăraţi: "Nu mai strigaţi că v-a scăzut pensia la 2.000 de lei, că ne urăsc civilii!" | Romania Libera: "Dezbat despre legi, despre „nesimţirea" şi „minciunile" ministrului Apărării şi ale Guvernului Boc. Unul crede că nu e bine să se mai spună public care este valoarea reală a unei pensii speciale. „L-am văzut pe un militar la televizor că se plângea că i-a scăzut pensia la 2.000 de lei, iar el avea doar 20 de ani de activitate militară. Domnule, nu ar trebui să se mai spună asta, că e normal să ne urască civilii". Comandantul e de acord. Şoferul autocarului, şi el pensionar, prinde momentul şi-l ia la rost pe un militar. „Eu am 700 de lei după 44 de ani de muncă ca şofer profesionist. Mata cât ai?". Rezervistul bate în retragere: „Dar ce te interesează?". Cei din jur râd."

'via Blog this'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu