miercuri, 27 februarie 2013

Traian Basescu: Voi ramane in viata politica, nu pot sa fiu pensionar

Traian Basescu: Voi ramane in viata politica, nu pot sa fiu pensionar: Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, la Viena, ca va ramane in viata politica dupa incheierea mandatului de presedinte, adaugand ca "nu pot sa fiu pensionar". "Recunosc ca la un moment dat am spus ca dupa ce-mi termin mandatul nu ma mai intereseaza, vreau sa fiu un om liber, nu vreau sa mai aud de politica. Cred ca a fost precum cea cu demisionez in cinci minute. Am avut vreo trei zile in care am stat degeaba si nu-mi gaseam locul. Sper ca o sa raman activ in viata politica, in viata publica. Nu-mi este foarte clar cum, pentru ca variante am mai multe", a spus Basescu la o intalnire cu reprezentantii comunitatii de romani din Viena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu