miercuri, 15 iunie 2011

Stiri.Botosani.ro - CLIPUL ZILEI: Istoricul Dinu C. Giurescu despre Statutul Minoritatilor anti-Romania si atacul UDMR la fiinta nationala : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden

Stiri.Botosani.ro - CLIPUL ZILEI: Istoricul Dinu C. Giurescu despre Statutul Minoritatilor anti-Romania si atacul UDMR la fiinta nationala : Stiri Botosani, Evenimente, Administratie, Politic, Sanatate, Invatamant, Cultura, Economie, Monden: "La un articol referitor la reimpartirea tarii, i-am recomandat D.lui Rotundu sa urmareasca punctul de vedere al unor istorici sau analisti credibili. Mi-a raspuns intr-un fel..., la care, a doua zi, i-am amintit : \'LA ART. DV. DE IERI, MI-ATI RASPUNS PERSONAL, SI VA MULTUMESC. D.LE ROTUNDU, MI-ATI RASPUNS:\'Adevăraţii istorici şi academicieni nu-şi pierd vremea pe la televizor ci prin biblioteci şi arhive, unde fac muncă de cercetare. Restul sunt oportunişti dornici de afirmare pentru a prinde un loc în faţă.\' EU M-AM REFERIT LA ACAD. DINU C. GIURESCU SI LA ANALISTUL EMIL HUREZEANU. DACA SI ACESTIA SUNT \'oportunişti dornici de afirmare pentru a prinde un loc în faţă\', ...M-ATI LAMURIT !!!\'"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu