Într-un amplu interviu pentru Ziarul Românesc, Adrian Pop a povestit câteva din greutăţile pe care le-a întâmpinat atunci când a avut de-a face cu clienţi români.
«Ne ocupăm de români, dar din păcate cu românii este cel mai greu de lucrat. De obicei avem clienţi non-UE, cu ei este mai simplu. Programările nu sunt ca cele pentru români şi bulgari. Este suficient să sunăm şi într-o săptămână avem programarea. Mergem cu clientul, îi rezolvăm viza sau actele necesare pentru muncă şi am scăpat.»
«Românii, chiar şi veniţi în Anglia, uită să plătească serviciile. Noi, prin lege, suntem obligaţi să luăm banii abia după ce prestăm un serviciu, aşa că suntem vulnerabili. Chiar în momentul acesta avem de recuperat aproape £10.000.
Nu trebuie să se înţeleagă greşit. Nu toţi românii
Citeşte mai mult...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu